DoporučujemeZaložit web nebo e-shop
Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

      1. Uzavření smlouvy Jednotlivé obchodní případy se uzavírají na základě objednávek odběratele zaslaných elektronickou poštou. Ve výjimečných případech je možné uzavřít smlouvu též na základě ústní anebo telefonické objednávky. Vystavení závazné objednávky může předcházet nabídka dodavatele učiněná na základě poptávky odběratele.   2. ObjednávkaZávazná objednávka musí obsahovat následující informace: Jméno a příjmení odběratele, jeho bydliště (případně jinou doručovací adresu), telefonický kontakt a elektronickou adresu, jednoznačné určení předmětu koupě a jeho množství.       3. Potvrzení objednávky Po přijetí objednávky zašle dodavatel odběrateli potvrzení objednávky a to elektronickou poštou, ve výjimečných případech telefonicky. Potvrzení objednávky je dodavatel povinen odeslat odběrateli v nejkratším možném čase, nejpozději však do 3 pracovních dnů ode dne přijetí objednávky. 4. Storno objednávky

Po potvrzení objednávky dodavatelem, je třeba změnu objednávky či její stornování projednat přímo s dodavatelem. Při neprovedení Storno objednávky a úmyslném nevyzvednutí zboží zákazníkem bude dodavatelem účtován poplatek za výdaje spojené s odesláním.

 

5. Dodací lhůty

Dodavatel se zavazuje odeslat odběrateli objednané zboží v co nejkratším termínu. V případě plnění objednávky ze skladových zásob dodavatele, obvykle do 3 pracovních dnů. V případě, že dodavatel není schopen plnit objednávku odběratele ze skladových zásob je povinen o této skutečnosti informovat odběratele a zároveň odběrateli sdělit předpokládaný termín plnění objednávky.     6. Odeslání zbožíDodavatel je povinen odeslat zboží způsobem dohodnutým s odběratelem. Náklady na zaslání tj. balné a poštovné hradí odběratel. Ceny dopravy se řídí dle platných ceníků doručovací služby.       7. Platební podmínky Obvyklá platební podmínka při dodávkách standardního sortimentu dodavatele je platba dobírkou.       8. Záruky Dodavatel poskytuje záruku na jednotlivé zboží specifikované ve faktuře nebo v jiném účetním dokladu. Délka záruční doby zboží, není-li uvedeno jinak, je 2 roky od data prodeje. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady zboží a nevztahuje se na životnost nebo opotřebení prodávaného zboží. Na vady prodávaného zboží, které se projeví ihned po zakoupení, je třeba uplatnit reklamaci co nejdříve, nejpozději však do 7 dnů od data prodeje. Vada zboží bude odstraněna opravou, nebude-li to možné, pak výměnou zboží za zboží stejného druhu. Záruka se nevztahuje na opotřebení vzniklé běžným užíváním a fyzickým poškozením výrobku.     9. ReklamacePři reklamaci je nutné předložit doklady o zakoupení zboží, kterými jsou faktura nebo jiný účetní doklad. V případě zásilkového prodeje dále předložit přepravní doklad o převzetí zboží. Zároveň je třeba písemně uvést o jakou vadu jde. 10. Vrácení zboží do 14 dnů Podmínky pro vrácení zboží:

- zboží musí být vráceno kompletní, v původním stavu, včetně originálních obalů
  a nesmí být poškozen obal ani zboží

- zboží nesmí jevit známky jakéhokoli opotřebení a používání

- zboží musí být vráceno prodávajícímu nejpozději 14 den od prvního dne následující-
  ho od převzetí zboží.- nákup musí být učiněn fyzickou osobou - nepodnikatelem - náklady s vrácením zboží nese odběrate
 
Vytvořeno službou WebSnadno.cz  |  Nahlásit protiprávní obsah!  |   Mapa stránek